Onze aanpak

Persoonlijk plan van aanpak

Wat wil je bereiken? Meer tijd en plezier? Minder stress en onrust? Wat je vraag ook is: jouw wensen als persoon staan centraal. We starten met een vrijblijvende kennismaking waarin we samen een persoonlijk plan van aanpak uitstippelen. Hierin staat precies waaraan je wilt werken en wat je van ons kunt verwachten. Duidelijkheid geeft rust!  

Voortvarend aan de slag!

Van het ondersteunen bij je verhuizing of opschoonactie tot het aanbrengen van meer overzicht in je administratie, verzameling of huishouding. Samen gaan we bij je thuis snel aan de slag. Je kunt ons ook inschakelen als tussenpersoon voor contact en afspraken met derden. Tijdens een bepaalde periode begeleiden we je, zodat je zelf alles op orde krijgt en je meer grip krijgt op je leven. Dat merk je meteen, maar is ook waardevol in de toekomst.

Contact en evaluatie

Hoe gaat het met je? Wat gaat goed? Waar is het nodig om bij te sturen? Tijdens het traject houden we persoonlijk contact en een vinger aan de pols. Pas als je zonder ons verder vooruit kunt, zit ons werk erop. Maar als dat nodig is, zijn we er daarna natuurlijk ook nog voor je.